Alperefet KayaKalender 23. Haftamda yaptırdım, ikinci gebeliğimde direk bu testi yaptırırım ben ikili testte herkese riskli diyorlar, tabi inşallah sonuç doğruysa
dmrlesra KayaKalender Aldırmayı düşünmüyorum Sağlıkçı tüm tanıdıklarımla tek tek konuştum hepsi ile aynı konuda hem fikir olduk her konuşmanın sonu aldıracakmısın oldu.Cevapta hayır olunca gerek duymadım.
kediko Diğer tarama testlerini yaptırmaktansa direkt %99 sonuç almak için yaptırdık biz de. Çok düşük risk çıktı🙌🏻
Sebiluner Bizimde kalpte ekonojik odak görüldü. Amniyon sıvısı da fazla olunca fetal DNA yaptırdık.bekliyoruz.