Tggba kuzum hic bir zaman altdan muaineyle bebek dusemez.O bebek amniyon sivinin icinde o onu koruyor zaten o bebegin dusmesi icin boyle eline iyne almasi lazim sokub cikarmasi amniyon sivinin bitmesi lazim cocuk dussun diye.Bunlarsa bir yere kadar salib bakiyorlar.Birde uzun sure bebegi olmamis demek sorunu varmis.O bebekde amniyon sivida saglikli degilmis bebek olsa ya hasta olacakmis yada zaten dusuk yapacakmis.Oyle bir sey mumkun degildir