34_21_23 ya bunu daha önce de gördüm doktorum özellikle bana soruyor alttan muayene istermişin diye bende gerek görüyosanız yapın bana danışmanızın sebebi müsait olup olmamam mı diye sorduğumda net birşey söylemedi bende o gün anladım ki çok mecbur kalmadıkça alttan muayene edilmesi demekki çok önerilmiyor. Tabi doktoru muayene etmişse demekki bi sıkıntısı yok belki de bende düşük riski vardır diye doktor öyle demiştir