SILA--123 öncelikle gebelikte tüy dökücü kremi asla ama asla kullanmamalısınız. Tüy dökücü kremler normalde bile içeriğinde kansorejen madde bulunduğundan zararlıyken, gebelikte kesinlikle kullanılmaz keşke araştırıp öyle kullansaydınız. Kanın bu sebeple geldiğini düşünmüyorum , belki doğumunuz yaklaştığı içindir bir an önce doktorunuzla görüşün geçmiş olsun