kızlar yarin sezeryana giricektim bugun tüy dokucu krem yaptim neyse temizledim sonra peceteyle bi siliyim dedim kan geldi sonra nerden geliyo diye anlamak icin afedersini peceteyle elimi vajinama soktum hafif ordan kan geliyor doktorum ameliyattaymis iki saat surermis o zamana kadar ben ne yapmaliyim yada o kan neydi yardimci olurmusunuz