Mom050 Canım hepimiz ilk zamanlar o kaygilari yasadik, endiselendik. Cok arastirmamak gerekiyor. Herkesin degerleri farkli cikiyor. Herkesin kesesi ayni haftada, her bebegin kalp atisi ayni hafta da dinlenmiyor ve inan ilerleyen zamanlar da herkesin hamileliginin farkli geçtiğini, bebek kilolarinin ayni haftalarda olmasina ragmen farkli olduğunu goreceksin. Ben ilk zamanlar cok stres yaptim, sonra biraktim herseyi Rabbime. Hayirlisi neyse o olsun dedim . Rabbim sizlere de saglikli bir hamilelik gecirmenizi ve bebeginizi saglikla kucaginiza almayi nasip etsin 🤲❣