Adetim Salı günü 2 gün geçmişti ve akşamına verdiğim kanda beta değerim 86,7 çıkmıştı Perşembe günü sabah tekrar verdim bu kezde 127 çıktı iki katı değil ama tam iki gün değil 1,5 gün olduğu için diye düşünürken aile hekimim dr çok iyi bi artış olmadığını yavaş gittiğini söyledi çok korkuyorum sağlıkı olmayabilir biraz bekleyelim dedi kendinizle kıyaslarmısınız sizlerde nasıldı 🙏🏻😔