Seyma2861 ikiponcik_annesi valla isim işi çok zor canım 😕 biz ikinci isim vefat eden kayınpederin ismi Enver onu koyacağız ama çok söylenmez diye düşünüyorum yiğit Enver sadece kimlikte olur sanıyorum bilemedim😖
ikiponcik_annesi Seyma2861 sende ailende sürekli yiğit derseniz enver sadece kimlikte kalır zaten çocukta büyüyünce bitek yiğiti kullanır bence 😊
Seyma2861 ikiponcik_annesi bende öyle tahmin ediyorum 😊 gene eşimin hatrı diye kırmayacağım koyacağız bana kalsa yiğit Ali yiğit asaf tercih ederdim 😊
Bilibon Pazartesi dogumumuz var cok sukur dun karar verdik 🤩kerem efe olucak cok zor geldi bize isim bulma isi
gel_artik_bebegim balkupumm Can , efe , selim , fatih , ekin bu tür isimler olabilir çınar, aras , yiğit , yağız bu tür isimlerden özellikle şu birkaç senedir çok var bu yüzden bir özelikleri kalmadı 😊
Nur_tanem ALPARSLAN olacak Rabbim nasip eder gözlerini bu dünyaya açarsa rüyamda gördüm küçük prensimi ismiyle zorluk cekmemis olduk isim konusunda 😆😍💙🧿 Mete de düşünüyorduk 👼🧿💙