mervetari4 bozkurt_19 ilkinde bende vuran kişiden kaynaklı sandım eşimin çalıştığı hastaneye vurduruyorm zaten o da yeni girdi o belki ondan acıdı felan demişti bu sefer başka hemşireye vurdurduk ama sonuç aynı 🤣 sanirim ilac kaynaklı
bozkurt_19 mervetari4 bende kendimde hemşireyim ilaçtan kaynaklı olma ihtimalide var bünyeden bünye farklı olabiliyor ama hemşirelerin eli hafif olanıda var acıtanıda 😂
mervetari4 Dygfrknsgt ilk basta bi yakiyor Canm zaten fazla agrisi olmuyor sonradan hissediyorsun ağrıyi bende öyle olmuştu
Rabiskooo mervetari4 vuran kişiye yavaş vurmasini rica et malesef ağrıtıyor o iğne bnm denk geldiğim bir hemşire var sadece iğnenin girip çıktığı an ağrıyor ondan sonrası normal vurunmamis gibi oluyorum eli çok hafif ama her hafta denk gelmiyor o
Esosun mervetari4 işte o aamanında iyi bastırmamandan kaynaklanıyomuş bende de oluyodu önceden artık olmuyo dikakt ediyorum