mervetari4 benim de ilk ikisi öyle oldu 3,5 aydır haftada bir yaptırıyorum. Hemşireye diyin ki doktorum iğnenin yavaş zerk edilmesi gerektiğini tambih etti çünkü iğneden sonra çok öksürüyorum, bu durumlarda böyle yapılması gerekiyormuş diyin. Bakın görün daha az acıyacak. Bir de sertleşen yerlere pamuğu yoğurt suyuna batırıp ovun. İyileştirir o sertliği.