Serpilbb durukusunannesii hayır kullanmıyorum bende folik asit kullanılıyor diye biliyordum sadece ama doktor devam ettiriyor şu anlık imom a sadece onu içiyorum
Ozgeyilmaz22 durukusunannesii folikten sonra imoma geçtim birde omega kullanıyorum basından beri 27 hafta itibari ile de kan ilacına başladık