Ozlem23 SenaUysal küçük gelmez emmeye devam ederse alma bence bir yaşına kadar vermeyeceksen ben 7 8 aylık giji biraktirmayi düşünüyorum ek gıdaya geçip kendi başına bisiler yiyebilince böylece oyalamak için eline bisiler verebilirim
Flzhvva SenaUysal SenaUysal aventin hangi biberonunu aldınız acaba bende alacaktm ama hangisi uygun karar veremedim fotosnu paylaşabilir misiniz rica etsem
SenaUysal Flzhvva canım gotoğraf atamıyorum ben ama link atayım. Küçük almadım bilerek, kısa zaman sonra mecbur büyüğe geçeceğiz ve belki emer ve 120ml e hiç ihtiyaç olmaz diye https://www.e-bebek.com/philips-avent-scf053-17-natural-cam-biberon-240-ml-p-pav-9430197 Ebebekten aldım, 240ml cam. Ben indirimde 70e almıştım bu arada canım