SenaUysal 0-6 aylık 2li emzik alacağım ancak duyduğuma göre emzik uzun süre eskimiyormuş Aventte. 6 aydan sonra da kullansak mesela 2. Emziği bir sorun olur mu acaba? Eskiden aylık değildi sonuçta emzikler ama bilemedim de, var mı bi bilen? 🤔
Dilek-Can SenaUysal ben baby me markasının emziğini aldım 1 tane ama bebek her emzigi tutmuyormuş bu yüzden bibs de almaya karar verdim onları genelde tutuyormuş her bebek 0-6 aylık aldım bende eskimiyormuş evet
Ozlem23 SenaUysal bebeğin emme durumuna göre 4 yada 5 haftada bir değiştirin diyolar emzikleri ayrıca yedekte durur düşerse falan diye
SenaUysal Dilek-Can valla çevremde avent kullananlar çok memnun. Az evvel de biberonu aldım inşallah bende memnun kalırım
SenaUysal Ozlem23 zaten düzenli sterilize edeceğim ama zannetmiyorum kimsenin her ay emzik değiştirebileceğini. Hani evet belki 3 ayda değiştirirm duruma göre ama her ay değiştirmem gibi
SenaUysal Gizemshn ben hazırda durması taraftarıyım biraz. Ama 6 aylık alan bi tanıdık 1 yaşına kadar kullandık demişti. Zaten belli süre sonra sırf alışkanlıktan emiyorlar diye düşünüyorum
Makkgok Aventin emziğini aldım 2 yaşına kadar aynı 6 aylık olanı kullandım tekrar yenisini alırkende 6 aylık aldım bilerek ve kullandı sıkıntı olmadı zaten 2 yaşındada bıdaktı
SenaUysal Makkgok valla bende öyle düşünüyorum emziği bizlerde emdik mesela hiç aylık vs gibi olaylar yoktu. Bende o ikiliyi 1 yıl kesin kullanırım gibi canım. Teşekkür ederim bilgilendirmen için
Dilek-Can SenaUysal benimde bir arkadaşım bibs önerdi bana oda başka bir markanin emziğini almış bebisi reddetmiş emziği bibs emziğini hemen tutmuş avent in herşeyi Güzel bence 🙂
Flzhvva SenaUysal SenaUysal aventin hangi biberonunu aldınız acaba bende alacaktm ama hangisi uygun karar veremedim fotosnu paylaşabilir misiniz rica etsem
Ozlem23 SenaUysal emziğin yapısı değiştiği için değiştirin diyolar kirlendigi için değil daha bende kullanmadım o zaman gorucem ama öyle okumuştum
SenaUysal Dilek-Can valla bibs de duydum ama tercihim ilk avent olacak muhtemelen zaten philips genel olarak da güvendiğim bi marka. Biberonu da 1+ ay aldım zaten 0 la 1 ay arasında fark yokmuş. Duruma göre uç değişir ama inşallah 6 aya kadar pek kullanmamız gerekmez😅😇
Mrve_12 SenaUysal oğlum o kadar çok emzik kaybediyor ki anlatamam. ayrıca bir emziği altı ay boyunca kullanmamak gerek sürekli olarak değiştirmek gerekiyor. Benim oğlumun altı aylıktan sonra 0-6 ay emzik ağzına küçük geldi sürekli emerken düşürdü ondan dolayı büyük aldım .
SenaUysal Mrve_12 olabilir canım bende duruma göre bakarım. Belki pek emmeyen çocuk olur fazla kullanmayınca da hemen değiştirmem gerekmez diye düşündüm. Ben bu 0-6 yı alayım duruma göre hareket edeyim en iyisi😄
SenaUysal Ozlem23 doğru olabilir. Deneyip göreceğiz aynen. Hani belli mi olur oek kullanmaz falan ara sıra alır bu sefer kötü olmadan da hemen 6 ay bitti diye emzik almam gerekir mi diye düşündüm ama diğer markalara falan bakıyorum bazılarında hiç aylık olayı yok ondan biraz kafam karıştı
Ozlem23 SenaUysal küçük gelmez emmeye devam ederse alma bence bir yaşına kadar vermeyeceksen ben 7 8 aylık giji biraktirmayi düşünüyorum ek gıdaya geçip kendi başına bisiler yiyebilince böylece oyalamak için eline bisiler verebilirim
Yahyam_17 SenaUysal bir müddet sonra o emzik ağzına küçük geliyor ☺️ bebeğinizi kesmez yani benimkinde öle olmuştu emziği bıraktı o yüzden ben bir büyüğünü alana kadar o bıraktı emzik bıraktırma derdim olmadı en azından ☺️