Eğer kan pıhtılaşma sorunun falan yoksa adet sonrasını bekle derim en garanti o. Hem de erken öğrenince zaman geçmek bilmiyor boşa stres yaşıyoruz yok kese göründü görünmedi, kalp atışı duyuldu duyulmadı 😅 benim kan Pıhtılaşma sorunum olduğu için 5 gün önce erken gebelik testinde gördüm iğne baslayacagim için