SSeymanr Kızlar ben bazen nefes alamıyorum göbüşüm büyüdükce 😁 ama sonra oğluşumun hareketlerini hissediyorum şükür diyip cok mutlu oluyorum🥰 artık hamile giyimine gecicem taytlarım dar geliyor. sizler ne durumdasınız?
Eeliff_ SSeymanr 23+2 yim yanaklarımdan önümü göremeyeceğim diye korkuyorum sonra oğlum tekmeliyor kendime geliyorum😂
Zehraaa98 SSeymanr bızde bu gece tam 22 haftalık olcaz ınsallah mıde yanmam cok var arada nefes darlıgıda oluyor 🤭
SimliKelebek SSeymanr bel ağrısıyla birlikte göbüşe alışma halindeyiz. Hiç olmadığı kadar uykum var artık 😅
SSeymanr Emybl ayy bende cok uyuyorum sabahları uyanamıyorum🥺🥺🥺 sonra diyorum ki amannn boşver uyu zaten doğunca uyuyamıcan 😂
Serifesahin Ben 23 haftalık oldum hala hissetmiyorum.kız da geç hissedersin diyorlar ne kasar doğru bilemem 🥰
SSeymanr Serifesahin evet ya bazen cok geç hissediyollarmış ama ben 18. Haftada hemen hissettim 🤔 inşallah hemen hissedersin sende cok güzel bi duygu🥰🥰
SimliKelebek Serifesahin bende 20.haftada ilk defa hissettim ondan sonra pek hissetmez oldum.. ultrasonda da pek hareket etmeyen yavaş bir bebiş gözüktüğü için bende ona bağlayarak pek hissetmediğimi düşünüyorum.
Secuuss SSeymanr bende 20. Haftama girdim bugün hissediyorum doğrudur inş 😂😂 böle kasık kısmında gaz geçişi olurya bağırsaklarda onun gibi oynuyo elimi koyuncada hissediyorum sizin nasıl
SSeymanr Serifesahin ben detaylıya geçen hafta girmiştim şükür herşey cok güzeldi🙏🏻 İnşallah sizinde güzel geçmiştir 🥰🥰
SSeymanr Zehraaa98 ay benim mide yanmam şükür olmadı ama dediğin gibi nefes darlığım cok oluyorrr tabi alışkın değiliz bu kadar göbeğe 😂😂
SSeymanr SimliKelebek benim başından beri uykum oldu sürekli😂 sabah uyanamıyorum cidden. Bel ağrımda iş yaptığım Zamanlar çok oluyor göbüşte büyüyor vallahi🤷🏼♀️🤭
Emybl Scarlettinannesi Scarlettinannesi @SimliKelebek böyle şimdiden bizde bel ağrısı varsa doğuma kadar noluruz merak ediyorum 😂😂😂 kesin nazar bu