aselsura123 NilayRuya aynen bende ilacın kutusunu görünce midem bulanıyor onu içtiğim an kusuyorum akşama kadar doktorum değiştirdi başka demir ilacı kullanıyorum
aselsura123 NilayRuya ilk başlarda hamilelik bulantısı zannettim 21. Haftaya kadar kustum sonra Bi ara içmeyi unuttum baktım kusmuyorum sonra tekrar içtim gün boyu kustum anladım ki ilaçtan kusuyorum öyle yani ☺️
Skylab Günde 2 tane içiyorum. Hemoglobin 8.7 ye kadar düşmüştü. Fena kabızlık yaptı bende ama çok zorlanıyorum. İnşallah etkili olur ilaç.
NilayRuya Skylab merhaba bende ilaca başladım mide ağrısı ve bulantı yapıyor biraz da tansiyon düşüklüğü. Sizde de oldu mu?
Seda--mete Skylab kaçıncı haftadasınız? Ben de içemiyorum. Doktor son çare damardan serumla verirız dedı :(
Haticearen NilayRuya demekki daha.gerekli.gormus.bende.sadece artık başlamamız gerek dedi.ve başladı aynı şekilde.magnezyuma. da daha.2 haftadır kullanıyorum
Haticearen NilayRuya Ama Ferro sanık.kan ilacı değilmi ben mi yanlış biliyorum decavit kullanıyorum demir için ben
My12 Buuuuss gyno feronu bende kullandım lanet bişey gece içiyorum midem yanıyo gündüz içiyorum midem bulanıyo dışkı rengi ve kokusu tahammül edilemez şekilde.doktorum değiştirdi Ferro sanol kullanıyorum şuan o da ishal yaptı