NilayRuya Demir eksikliğim için bugün doktorum yazdı kızlar. Faydasını gören oldu mu yan etkileri falan yaşadınız mı?
kurtaricimelekk NilayRuya faydası mutlaka var ama yan etki olarak herkeste aynı yapmıyor maelesef bende ishal bulantı yaptı değiştirdi doktorum hapımı
ysmusic NilayRuya 4 aydır ben de kullanıyorum.3. Degistirdiğim kan hapım diğerleri aşırı mide bulantısı vb yptı.Dışkınız siyah olabilir,görünce paniklemeyin.😊
010604 NilayRuya bende kullanıyorum ama kapsülün içini açıp içiyorum . Yan etki olarak afedersinz biraz kabız yaptı. Yaklaşık 1 haftadır kullanıyorum
NilayRuya kurtaricimelekk merhaba bende ilaca başladım mide ağrısı ve bulantı yapıyor biraz da tansiyon düşüklüğü. Sizde de oldu mu?
Ogretmenanne35 NilayRuya kullanıyorum ben de. Malesef ishal yaptı bende yeşil renk oluyor bir de bünyem yan etkisi
Miumiu NilayRuya Canım ben de 16. Haftamdan beri kullanıyorum. Ben de yan etki yapmadı. Sadece dışkı rengini simsiyah yapıyor 😅 Onun dışında hiçbir değişiklik yok☺️
NilayRuya Miumiu merhaba bende ilaca başladım mide ağrısı ve bulantı yapıyor biraz da tansiyon düşüklüğü. Sizde de oldu mu?
Mybabyizmir NilayRuya ben kullanıyorum. Herhangi bir yan etkisi yok. Sadece süt ve süt ürünleri ile bir tüketmemek gerekiyor 2 saat önce aç olmak lazım
Beyzan NilayRuya faydasını gördüm. Demir değerim 13 dü günde 1 tane içtim 1 1.5 ayds 21 olmustu. Ama çok aşırı bulantı yapti bende doktorum değiştidi ilacı şimdi sidefer e geçtim bulantı yapmıyor bu
NilayRuya Beyzan bugün başladık bakalım bana da bulantı yaparsa artık bende değiştiririm teşekkür ederim ☺️
NilayRuya Haticearen merhaba bende ilaca başladım mide ağrısı ve bulantı yapıyor biraz da tansiyon düşüklüğü. Sizde de oldu mu?
Hasret_ NilayRuya sabah akşam iç dedi ama şimdi sadece gece yatarken ıcıyorum bol su içersen kabızlık yapmıyor benimki aşırı düşmüş
Buuuuss NilayRuya ayy ismini bile duymak istemediğim kan hapı gynosunu da kullandım istifra ettirirdi afedersiniz kırmızı kırmızı yüzümde benekler oluşurdu vücudumda da küçük kırmızı benekler ay ne cekmiştim ilk hamileliğimde 😞
My12 Buuuuss gyno feronu bende kullandım lanet bişey gece içiyorum midem yanıyo gündüz içiyorum midem bulanıyo dışkı rengi ve kokusu tahammül edilemez şekilde.doktorum değiştirdi Ferro sanol kullanıyorum şuan o da ishal yaptı
aselsura123 NilayRuya aynen bende ilacın kutusunu görünce midem bulanıyor onu içtiğim an kusuyorum akşama kadar doktorum değiştirdi başka demir ilacı kullanıyorum