Tatlı anneler bir sorum var . Omega3 verdi doktorum vitafemin . Baya içimde bir şeyler var ama içince kusuyorum balık tadı geliyor ağzıma 😔zaten hala her sabah safra kusmaya ilk günden beri devam ediyorum . Sizin bir tavsiyeniz var mı bu konuda ? Kapabilirim balık hapını nasıl içebilirim 🙋🏻♀️🙋🏻♀️🥺🥺