Dilek0809 Nehirimmm06 benim ilk haftalar öyleydi çenem büyük sivilce doldu bir ay önce falan geçti yenisi çıkmadı her bünye farklı oluyor işte
Dilek0809 Mgs21715 Ogretmenanne24 irorkay Nehirimmm06 cinsiyetleriniz belli mi? hareket hissetmenin cinsiyetle bir alakası var mı merak ettim
Nehirimmm06 Dilek0809 benim kıza benzetmişti 12. Haftamız da salı günü gidicem bakalım inşallah kesinleşir :)
aeminegmss Benimde aşırı derecede bel agrım var 2 aydan beri magnezyum ilaçları almama rağmen geçmiyor ne yapabilirim
Dilek0809 aeminegmss kaçıncı haftadasınız benim de bel ağrım var ama artık o kadar normal geliyor ki bana en başından beri bel kalça kasık hiç geçmedi bende
Nehirimmm06 Ogretmenanne24 benim de hatta eşim sen bi güzelleştin diyordu bu hafta bi iki defa Fas’ta food yedim ondan da olabilir :)
Dilek0809 Ogretmenanne24 hayırlı olsun♥️ Benim de 14.haftada erkek dedi değişmesinden korkuyorum çünkü çevredekilere direk cinsiyetle söyledim hamile olduğumu😂 cinsiyet önemli değil ama sonradan değişmesi çok farklı bir durum
gulsahgul26 Pıt pıt hareketleri 14ün sonunda hissetmeye başladım bazen ara ara oluyor hala şuan 15+3 üm idrara sıkışma baskı gibi bana da oluyor wc gidiyorum sık sık bide burun tıkanıklığı başladı hayırlısı hafta hafta değişiyor çoğu şeyim
Dilek0809 gulsahgul26 ah o baskı idrara sıkışma gerçekten çok zormuş. Pıt pıt benim de oluyor ama ben onları gaz diye düşünüyorum ya sanki çok erken hissetmem için 🙊
Mgs21715 Dilek0809 ay evet nasıl anlatacagimi bilemedim ama böyle kısa süreli pıt pıt bişey hissettim içimde 🙈 doktor her kontrolde baya hareketli olduğunu söylüyor bende acaba olabilir mi dedim🙈
Dilek0809 Mgs21715 olabilir bu haftalarda hissedenler okumuştum ama benimkiler sanırım gaz pıt pıtları 😂
Dilek0809 irorkay hadi bakalım inşallah belli olur belli olduktan sonra daha bi farklı oluyor yani mesela hamileyim demek farklı oğlum kızım falan demek ay çok heyecanlı bir an önce öğrenirsin inşallah 🙏🏼 sağlıkla gelsin miniklerimiz♥️
Rabismomm4 Dilek0809 bendede aynı sorun var bazen batma ve basınç oluyor bebeğin hareketinden dolayı oluyormuş o doktorum demişti.bas ağrısı çok oluyor 15. haftaya girince
Dilek0809 Rabismomm4 geçen hafta çok çektim baş ağrısından bu haftada dediğiniz gibi doluluk çok yoğun benim doktorum da batmalara çok normal dedi ama ben enfeksiyondan şüphelendim korktum doluluk olunca bi soracağım randevuda
gulsahgul26 Dilek0809 iindiye kadar vücudumuzfa gaz yokmuydu hiç o tarz hareketlerle hissetmedim ben gazı bunu biraz heralde hareket ediyor ben içerdeki suyu falan hissediyorum diye yordum birazda😅
Mgs21715 Nehirimmm06 elimi koyunca hemen kesiliyo gibi geliyor bana da 🙈 inşallah dışardan tekmelerini hissettiğimiz günleri de görürüz 😊