aslitellioglu_07 aytn123 evet sekiz kilo da ben verdim iştahsızlık ve aşırı bulantıdan hala da devam ediyor tabi saat 3 olmuş ağzıma bir şey süremedim..ilaçlarımı bile alamıyorum artık
aytn123 aslitellioglu_07 allah yardımcınız olsun benim ilk hamileliğin çok ağırdı mide bulantisinda şu içemiyordum ilaç içinde anında çıkarıyordum. Doktorum zafer önermişti siz ne içiyorsunuz bilmiyorum ama bi doktorunuza danışıp alabilirsini, belki
GozdeDeniz Zeynepreyyan merak etme bende 14 kilo almışım daha 27 haftalığım böyle giderse bilmiyorum artık 😅😅