aslitellioglu_07 aytn123 evet sekiz kilo da ben verdim iştahsızlık ve aşırı bulantıdan hala da devam ediyor tabi saat 3 olmuş ağzıma bir şey süremedim..ilaçlarımı bile alamıyorum artık
Homeless20 Sermec27 aynen öyle oldu canısı ilk 4 ayda 5 kilo verdim sonra 4 geri aldım :) öylelikle -1 deyim :)
Sermec27 Homeless20 ama yine de almış oluyorsunuz bir nevi yine de dengeli gitmişsiniz baya bravo ben 10 haftaya kadar kustum ama 3 5 kez en fazla onda da kılo vermedim 20 haftaya kadar da 4 kılo aldım cok kusma olmadı bende 🥰
Dryy Melikemurat 13. Hafta bitti 1 kilo aldım 20. Haftayı en fazla 2 kilo alarak bitirmeye çalışıyorum. Gece acıkmalarım için ayva stoğu yaptım hadi inşallah 🤷🏼♀️
Minik1bey Zeynepreyyan Bende normal kiloda devam ediyordum ama 2 hafta da 4 kilo alarak bütün denge şaştı iştah çok açıldı ve tatlı isteğim çok arttı o yüzden kilo aldım 😔