uykusuzbirben benim bebeğimin de 22. Haftadan beri geri geliyor 10 gün çok tedirginim doçent bi perinotoloğa gittim beyin gelişimi iyi dedi 2 hafta sonra çağırdı yine gittim 2 hafta içinde büyümüş dedi ama halâ küçük 10 gün korkuyorum ben mi yanlış bişey yaptım bebeğimde bi sıkıntı olacak mı zekasal olarak diye