Mrb 33+5 günlük hamileyim bugün kontrol vardı doktor bebeğimin gelişiminin iyi oldupunı söyledi fakat baş çevresi Bi hafta geriden geliyo dedi. Bir ay önce ayrıntılı ultrasona gittiğimdede oradaki doktorada öyle demişti. Yani çevresi gelişiyor ama hep Bi hafta geriden geliyo. Bi sorun değil en azndan ilerleme var durmamış dedi ama işte hamilelk psikolojisi insan ister istemez kafaya takıyo. Var mı böyle baş çevresi Bi hafta geriden gelen, doğum yapan veya tanıdığınız birileri.