Kızlar ben 7 haftalık hamileyim ve doktor bakıyorum bir türlü karar veremedim bu postta belki fikir alış verişinde bulunuruz diye düşündüm. Medicalparkta Azize turhana gittim 2 3 kez fakat hastanede bekleme yeri o kadar kalabalık oluyor ki bu covid döneminde çok riskli o yüzden bu konuya da dikkat etmem gerekiyor çünkü daha önce de covid geçirdim. Tavsiyelerinizi bekliyorum :)