Bende 17 şubatta yeni kalbinin durduğunu öğrendim ve bekleyelim dedi doktor bekledik ben hissettim kendi düştü 19 şubatta da kürtaj olacaktım olmadım doktor düştüğünü söyledi ve ilaça başladık temizlenmesi için şimdi napacağım bilmiyorum bana ilk adet gördükten sonra düşünebilirsiniz dedi ama piskolojik olarak hazır olacak mıyım bilmiyorum korkuyorum 😞