Nesli1616 25 kasımda kürtaj olmustum doktorum 2 ay korun dedı iki kere adet olduktan sonra bu ay korunmayı bıraktık.. kürtaj sonrası ne zaman gebe kaldınız?
halitefe Nesli1616 ben hemen gebe kalmıştım canım korunmayı bıraktım bir buçuk ay sonra gebeyim folik asit kullanmama başlamıştım bu kadar çabuk olmasını
Malidlgz Nesli1616 banada doktor üç ay korun daha sonra denemeye başla tekrar dedi alti ay sonra hamile kaldım 13 haftalığız suanda
THalimeee Nesli1616 inanamadık çift çizgi cıkınca o kadar üzüntüden acıdan sonra şimdi 6 aylık olduk Allahın izniyle 🙏🏻 En güzelide tekmelerini hissetmek 🥰
49411995 Nesli1616 bana doktorum korunma dedi ne gerek var boşver olacağına varır zaten 3 ay sonra hamile kaldım ve şuan hamileyim çok şükür isteyen insan korunmamalı bence çğnkü öyle bi çağdayız ki herşey hormonlu doktorum çok iyi çok mantıklı düşünen doktor sağolsun
Nesli1616 49411995 benm troid problemim vardı onun düzene girmesi icin mecburen bekledim yoksa bende korunmazdım zten rahim eger hazır degılse gebelik oluşmazmış
49411995 Nesli1616 He doğrudur olsun allahım isteyen herkese nasip etsin inşallah hayırlı sağlıklı evlatlar
Ftmgl1 Nesli1616 bende 3 ay sonra korunmayı bıraktığım ay hamile kaldım bana doktorum sadece 1 ay korunman yeterli dedi ama ben psikolojik olarak hazır değildim