NilDenizpksr Ayazsmommy 7+3 haftalık hamileyim Bugün kalp atışını dinlemeye gidip ikiz olacaklarını öğrendim 🤗
Ayazsmommy Mocuzemmm canım betan birazdaha yükselince belli olur henüz beta daha düşükya ondan olabilir 😘
Ayazsmommy esmerrmm inşallah canım benim o zaman duyulur 🌸 bende geçen hafta duydum ama çok hafifti dün gittim net duyuluyordu 7+2uim 😂
Ayazsmommy Hafizerabia43 ay uyku hali bende de var sürekli bir yorgunluk hele bulantı ilacı kullandıktan sonra 🌸
Ayazsmommy Seliss_61 2 hafta önce bende öyleydim aşırı kötüydü buzdolabını açınca o kadar berbat oluyorki bide en uzaktaki kokuyu bile çok rahat alıyordum inşallah zamanla düzeliriz kuzum
Ayazsmommy 2prensesannesi1 ay o iştahsızlık meselesini hiç söyleme 😩 senin işin daha da zor tabi Allah yardımcın olsun canım benim inşallah bir an önce düzelirsin
2prensesannesi1 Ayazsmommy hiç iştahım yok yemek görünce bile kaçıyorum eşimde bana kızıyor böyle olmaz diye sen yemesen bende yemem diyor elimde değil yani saol canım inş
Ayazsmommy ozlemaykt inşallah canım benim 😍 bizde çok ya herkesin ki bulanıyormuş maalesef bende muzdaripim bu durumdan 😂
Mry2021 7+5 çok kötüyüm halsizim tuvalete gidecek halim yok canım hiçbir şey istemiy sudan bile midem bulanıyor
Mry2021 Ayazsmommy geçen hafta doktora gittiğimde bu kadar değildi bu hafta çok zor heçiyor mide bulamtısı için prilam verdi sadece