Leylaalin Vldnpnr Yanı doğru mu değil mi bilmiyorum ama bende turşu bol limonlu salata nane tuz biber eksi yaptım yedim tatlı yedigim de midem bulanıyor ağzımda çoğalıyor insallah minnos kızımız olacak 💕
Sermec27 Vldnpnr bence cok ilgisi yok ama ben iki oğlumda da hep tatlı aşerdim ama ben eksi sevmem zaten normalde de onunla da ilgisi var diye düşünüyorum 🥰
Zeynep_18 Vldnpnr hamile kaldım turşu görmek istemedim tiksindim ekşi şeylerden hep tatlıya sardım, sonuç erkek🥰💙
Kadze Vldnpnr yoook kızımda hiç ekşi yemedim.erik dışında eriği de zatenyaz olunca günde iki kilo yerim zaten normalde de😂 full tatlı yedim kız doğurdum şimdi ise limon soyup yiyorum bakalım ne cikcak😂
mavibahar Vldnpnr ilk bebeğim de ekşi yedim, erkek. Şimdi tatlı çok yiyorum yine erkek. 😒 Bende tutmadı…