Vldnpnr Merhaba güzel anneler ❤️ Eskilerin dediği gibi "YE EKŞİYİ DOĞUR AYŞEYİ YE TATLIYI DOĞUR HAKKIYI" mı ? merak ediyorum ekşiye karşı hassasiyet oluştu tatlı istiyor hep canım sizde durumlar nasıl ? Cevaplarınız için teşekkür ederim 🤩 ❤️
NefesDeniz Vldnpnr Sırf ekşi yedim limonlu şeyler turşular filanlar filanlar ikiz bebeklerimiz biri kız biri erkek😀
Mom97 Vldnpnr internete bakarsanda tatlı yersen kızın olacagını ekşi tuzlu yersen oğlun olacagı yazıyo hangisi doğru arkadaş 😂 ilk gebeliğimde hep tatlı yedim kızım oldu şimdi ekşi tuzlu yiyorum deli gibi ama cinsiyet belli değil eğer erkekse ben internete inanırım😂
2prensannesi2008 happypregnant29 ilk ayla bnde ekşiden tiksindim hep tatlı yedim ama şimdi tatlı ekşi yiyorum
Elifbc Vldnpnr benim oğlum olacak ama ben garç gurç sürekli turşu yemek için çıldırıyorum ödemler yüzünden yiyemiyorum 😕 tatlıyı sadece bitter çikolata ve sütlü tatlı olarak yiyebiliyorum 😊
haydibakalim Vldnpnr net değil daha 12 haftayım ama bende de tuttu sürekli ekşi şeyler istiyordu canım turşu yeşil zeytin falan kız olabilir dedi doktor önce sağlıklı olsun tabi sma kızım olacağı için çok mutluyum 😍
Tugbahanim1 Çok da eskilerin dediğine takılmamak lazım, turşu ardından Nutella yemiş bir hamileyim. Hamilelikte canın her şey isteyebilir. Oğlum olacak bu arada tuzlu ekşi tatlı her şeyden aşerdiğim oldu 😀
Mirzeyeva94 Ben tatlı hastasıyım hər gün öyle şirin birşeyler yemesem dura bilmirdim hamilelikden evvel indi tatlı yeyince pis oluram midem qarışır kusuram yeyen kimi məndə oğlandı ama ancaq ekşi istiyirəm
midekoruyucu Vldnpnr ilk başlarda deli gibi limon yedim kemire kemire tuza banıp 😍 zaman ilerledikçe tatlı isteğim de arttı 😅 şu aralar da tatlı yiyorum bol bol. Cinsiyetimiz kız 🤗
Efsane01 Vldnpnr tam tersi canım hiç tatlı çekmedi hatta tiksinme oldu tatlıya karşı.hep acı ekşi çekiyor canım ve erkek bebeğim😊
F-Gemi Vldnpnr ben hamileliğim boyunca bi iki sefer canım turşu istemişti şuan doğuma 5 günüm felan kaldı ama hep tatlı yedim kız bebeğim olucak inşallah🤭🥰