aysekurt84 yok başka ülkeleri bilmiyorum ama netteki yorumlara aldanıp karar vermeyin çok da, şimdi herkes her şeyi ticarete döktü. Bana da bir dr, halil beyi önermişti, onun referansıyla gittim. Tüm süreçten de çok memnun kaldım. Herkesin memnuniyet şekli beklentisi farklı. Hit bey biraz despot, çok konuşmuyor ama tedavisi, teşhisi gayet başarılı. Aradaki sekreterler de çok ilgilendi, konaklama ilaçlar vs ile ilgili.