FibaPlus Her gece okuyordum burda. Eşim kızıyordu artık kafayı yedin sen die. 38+6 da normal rutin kontorlüm vardı sabah eşimle muayeneye gittik yaşar can beye muayene etti nst istedi. Sonucuma baktı. Hoşuma gitmedi dedi. Tekrar çektir. Hatta önce yemek ye 1 saat dolaş hastane etrafında yediklerin kanına karışsın dedi. Dediği gibi yaptım. Saat 11.10 du. Ebeye diyorum işim gücüm var beni hemen nst çek. 12 molası olmadan yaşar bey görsün gideyim temizlik yapcam dedim güldü . 11.50 de yaşar bey baktı. Sana yatış vercem dedi. Bebek hareketleri yavaş dedi. Ben eve gitmeyi planlarken heycan bastı. Annem yok eşimi doğum servisine almadılar . Hemen annemi aradım. Geldi benek eşyaları odaya koyduk. Bekliyorum. Ama otel gibi sabah mügeyi akşam esrayı izliyoruz . Bu arada perşembe öğlen 12 de yatış yaptım. Hiç sancı filan yok sadece 2 cm açılma var .
Cuma günü oldu sabah 6 dan bebek bi yerde toplanıyor adet ağrısı geliyor . 10 sn sürüp gidiyor. Hemen ebeye anlattım ağrı şeklimi. Yalancı sancı önemli olan düzenli olması dedi. 10 dk da bir gelcekmi dedi . Akşama kadar 10 dk da bir gelmeye başladı ama çok az karın ağırısı gibi. Tabi ben gülüyorum oooo ben hiç hissetmiyorum dedim. Nst cihazı herkesin kendi odasında odalar tek kişilik tertemiz. 🙏 cihazda kasılmalar düzenli çıkınca bana doğum başladı dediler . 2 cm açıkla nasıl doğum yapayım. Ikınamam ki his yok ağrı yok. Alttan baktılar bebek yukarda suyum da gelmedi kanamam da olmadı. Tekrar odaya geldik ağrıların sıklaşsın dediler.
sevindim. Cuma günü tam esra erol başladı. Yemek yicez oturamıyorum yerimde şiddetlendi 5 dk ya düştü. Allahım dedim sen yardım et ebe geldi baktı 2 cm . 😌 eyvah dedik. Beklicen diyor. Neyse evdekileri aradım hemen meryem ana otunu suya koydurdum. Eşim duasını okudu bildiği sureleri okudu. 5 dk sonra resim attı dalları açılmış sancım srttı ebeye diyorum ki benek geliyor . Geldi baktı 4 cm daha çok var yolun başındasın dedi. Allahım saat 17. Gibi 4 cm açılmayla artık nst yatağına yatırdılar . Çok zor annem hep belime masaj yaptı ağrım belime vurdu kuyruk sokumuma. Benim çözün cihazdan çişim geldi diyorum kakam geldi diyorum yap yatağa korkma temizleriz diyorlar. Allahım. Kakam var dedim ebe baktı. Kaka değil o bebeğin başı. Ikınma hissin gelince ıkınma sakın 4 cm bebek içerde su yutar dedi. Saat akşam 7 oldu. Ağrım çok şiddetli ama belden annem ovuyor 10 sn sürüyor 2 dk da bir geliyor . Saat akşam 11 ben sürekli ebeye bağırıyorum. Ikıncam die hayır diyor 😅😅😅 saat 11.30 suyum gelmiş. Ebeye seslenişim bebek geliyor die bağırıyom hemen ıkıncam die koşarak geliyorlar. Neyse geldi. Çişimi altıma yaptım dedim sırtıma kadar heryer battı. Olmaz birşey herşey yap dedi. 😁 töbe gitti. Neyse saat 23.30 da suyum gelince doğum yaklaştığını anladık iyice annem havalara uçuyor anane olcam die😅😅 ben de sinirden azarladım hep. Neyse su geldikten sonra 23.30 dan 01.00 de ıkınma geldi. Kakamı yapcam bakın tuvalete gidiyim yatcam geri dedim. Hani ben senin ayaklarını tutayım sen kakanı yap dedi ebe yatağa . Diyorum ki manyak bunlar ben olsam salarım gitsin yapsın. Ebe öyle mi dedim . Başladım ıkınmaya ortada kaka yok. Hadi yap kakanı diyor. Ben zorluyorum kendimi gelmiyor kakam diyorum. Ikın tuvalette nasıl kaka yapıyorsun dedi. 01.00 da ıkınmaya bi başladım . İlk hatalarım oldu çok bağardım. Sesim fena . Sen tuvaletini yaparken bağırıyon mu dedi. Yüzün kızarır kakanı yaparken zorlaraan dedi. Kakamı yapar gibi derin nefes alıp ıkındım. 3 4 ıkınmada artık. Kafası çıkınca ağrı durdu. Ben gevşedim. Ikınsana bebeğin tek kafası çıktı diyor 😁😁😁😁 devamı içerde dedi. Ama rahatladıktan sonra eski güç gelmedi gevşedim bi kere bayılcam artık açlıktan. Benim nefens kesildi hemen maskemi çıkarıp solunuma verdiler hadi bir kez daha kızın için dedi. Kuvvetlice ıkınmamla miniğim geldi. 2 dikişim oldu. Yanlış ıkımtım. Bide ses tellerim zedelendi. Boğazlarım resmen yara k
kısaca cuma öğlen 12 yatış verildi. Ağrı sancı yok
Cumartesi sabahtan yalancılar başladı .
Cumartesi tam esra erol vakti 5 dk ya düştü
cumartesi 19.00 da sancılar başladı. Durulmaz halde
cumartesi 23.30 da suyum patladı
cumartesi 23.30 dan 1 e kadar sancılar fena 🙏
gece 1 de ıkınmaya başladım 30 dk içinde doğurup işim bitti.
hemen mememi emdi. Sütüm de geldi.
depend kullanıyorum.
normal doğum düşünenler kesinlikle boydan gecelik alın ebeler sordu. Yok dedim. 😢
hepsi pijama takımıydı.
duşunu filan kullarızı ihtimali ile havlumuzu şanpuan aldık. Tertemiz.
sadece hastane içi çok pahalı herşeyi evden koyduk.
bebeğim 2. Gün de doğdu 39+1 de normal doğum 2. Dikişim var 3500 kg 52 cm hüma bebek . Hepiniz birer yasin okursanız şifa olur kızıma sorunu yok çok şükür .
hafta sonu taburcu olcaz pazar günü
4 saatlik bebek uyyor yanımda