Kızlar sabah 9 da bursa şehir hastanesinde kontrolüm vardı. Eşimle geldik . Nst iyi çıkmsdı 3 kez yatış verdi doktorum. Doğumu bekliyoruz sancı yada su gelmedi. Bebeğim hareketleri azaldığı için yatış verdi çatı muayenesi sabah oldum. 38+6 bakalım az önce beyaz akıntı geldi ama rengi değişik çok az kahve lekelenme tam olarak nişan değil bu. Sanırım çatı muayenesi sonrası oluyormuş kızımı bekliyoruz dua edin lütfen doğum şeklim normal. 1 cm açıklık 🙏🙏🙏