Esra2580 Yuceroglu ben orda düşük yaptım doktorum o hastaneye yönlendirdi ölü doğum yapmıştım hiç membun kalmadım hemşireleri çok iyi ama hastane beş para etmez bir yer .
Yuceroglu Angels-35 Ayrıyetten ben daha konuşmadım. Doktorum şöyle yapalım şu kadar ücretim demedi. 19+5 haftalığız. Ne zaman konuşulur bilmiyorum 🙄
Ecekorall Ben de çınarlı da yapacağım doğumu 18.02.2020 ye kadar beklicez gelmezse suni ile başlayacağız 🥰
Mucizem- Yuceroglu nasipse ben orda dogum yapicam ablam kuzenim ve arkadaşlarım orda dogum yaptılar memnun kaldılar bende memnunum simdilik sıkıntı yok 😊
Angels-35 Yuceroglu sizin erkenmiş daha ben 32 haftalıgım son muayene geçen haftaydı o zaman konuştum
Yuceroglu Angels-35 Evet o yüzden konusu geçmedi ama bir sonraki gidişimde sorayım en azından nasıl bir yol izleyeceğini 😊