yesim-1 değişebilir fakat ben ilk kızımı 12.haftada öğrendim hatta 11.hafta doktroa çok yalvarmistim bişi söylesin diye kız demişti tahminen 12de kız dedi sonra bidaha sormadım bile kızım oldu çünkü doktora ve ultrasona güvendim doktor iyiyse cinsiyeti yani benziyor ama bekleyelim demediyse doğrudur🥰 ikincide 14.haftada gittim göstermedi bnm mesela çok uğraştık detayliya kdr beklicez artık 😂