yesim-1 bence ister kız densin ister erkek benim fikrimce detaylıdan sonra yapılmalı bütün alışveriş ilk oğlumda 12 de 16 da ve 20 de doktor erkek dediği halde bekledim detaylı da kesinleşince alışverişe başlamıştım şimdi tekrardan oğlum olacak hiç bir sey almayacağım bunda da abisinin kıyafetlerini giyecek inşallah rabbim kucagımıza almayı nasıp etsin inşallah 🤲 🥰