alenrenas1 Oykuaygun ben kullanıyorum 21 günlük olduk cok şükür hiç pişik olmadık kesinlikle alınmalı
Ozlem23 YaseminBatrk alıştığı içindir belki ama normalde ben tedavi edici diye biliyorum kendi sivilcelerimede surerdim çünkü oldugunda çok güzel geçirirdi 😃