Oykuaygun Birazdan e bebeğe gidicem birkaç şey almak için. Sudocrem alıp almamakta kararsız kaldım. Siz önerir misiniz ?
Gokmer Oykuaygun içeriğini değiştirdiler diyenler var. Ama ben aldım daha kullanmak nasip olmadı. Ablam ve arkadaşlarım kullanıyor gayette memnunlar. Ben bide indirim var diye 400 gr olanından almıştım. Siz küçük ya da orta boy alıp deneyebilirsiniz
raabiia Oykuaygun bende aldım baya tavsiyeler üzerine içeriği pek temiz değilmiş ama gerçekten etkili ürünmüş
E2M Oykuaygun içeriği temiz bir krem değil onun yerine temiz içerikli bir ürün almanızı tavsiye ederim. bübchen ya da mustela vs olabilir
YaseminBatrk Ben öneririm , pişik oluşumunu engelliyor . Her bez değiştirdikten sonra kullanıyordum şimdi de kullanacağım nasipse oğluma
Ozlem23 YaseminBatrk sudocrem pişik önleyici değil tedavi edici bir krem değil mi bence her seferinde kullanmayın içinde petrol bazlı içerik varmis
Ogretmenanne35 Ben bübchen aldım bugün o nasıldır? Mühendisin oğlunda içerik temiz diye gördüm ondan aldım
Oykuaygun Gokmer arkadaşım ikizlerine kullandı aslında memnundu ama tek bir kişiye sormak istemedim. O da aynı şekilde ben çok faydasını gördüm dedi 😊 125 ml olandan alayım diyorum 😊😊
Mhr13 Oykuaygun 400 ml olanı indirimde şuan 82 tl daha kârlı ben 400 ml den 2 kutu aldım 2 yıl gider heralde indirşmi değerlendirmek istedim
YaseminBatrk Ozlem23 ben genel olarak hep kullandım . Bir kaç gün yanımda yoktu kullanmadığımda kızım aşırı pişik oldu eve döndüğümde kullandığımda geçirmemişti . Doktor civa destekli kremlerden vermişti onlar geçirmişti . Geçtikten sonra gene ona başladım pişik olmadı . Ben pişik önleyici olarak biliyorum
6217 Oykuaygun bence hametan diye bi krem var onu kullanın ben onu kullanıyorum etkisini baya gösterdi normalde mustela almıştım pişik önleyici hametan daha hoşuma gitti
Oykuaygun 6217 hametan tedavi edici olarak biliyorum mühendisinoğlunda da öyle görmüştüm devamlı kullanılmaz herhalde
Ozlem23 YaseminBatrk alıştığı içindir belki ama normalde ben tedavi edici diye biliyorum kendi sivilcelerimede surerdim çünkü oldugunda çok güzel geçirirdi 😃
Nurse_gebe Oykuaygun evet içeriği temiz değil ama oluşan pişiği en iyi geçirenlerden. Öncesinde pişiği önleyici krem kullanırsın mesela mustela. Eğerki pişik oluşmussa sudocrem sürersin. Sürekli sürmene gerek yok.
Somersmom Oykuaygun içeriğinden dolayı mustela kullandık. Ek gıdaya geçince sudocremden başkası işe yaramadı. Yani el mahkum oluyor çinkoya 🤭
tugbade Oykuaygun içinde madde var bence almamalısın en iyisi mustela muhendisin oğlundan bakabilirsin ve bir kaç tane içeriği temiz olanda var.