ebru-33 valla ben de son zaman kayınvalidem kayınpederimde bunu fark ettim hiçbirşey almadılar bi kayınvalidem örgü örüveriyor o kadar alışverişe götürdüm onu alalım bunu alalım dedi kasaya bi gittim kendim ödedim durumları olmayan insanlar değiller ama son zaman bunu dikkat etmeye başladım kayınpeder ismini istedi bende 2 aya üstüme evi arabayı yaparsan koyarım dedim artık gıkı çıkmadı