Tüm hamileliğimi stresle geçirmeme sebep oldular ,hatta onlar yüzüne bebeğimi kaybediyordum düşük yapacaktım hastanede yattım. En güzel en heyecanlı günlerimi zehir ettiler hamile hamile günlerce ağladım bebeğimi de üzdüm.. vicdan merhamet yokmuş onlarda herkesi Allah’a havale ettim. Hamd olsun şuan 20 haftalık olduk onlardan uzakda başka şehire yerleştik çok mutluyuz bundan sonra hayatımızda yeri yok Rabbim onları bize ,bizi de onlara muhtaç etmez inşAllah 🙏