Leyla2020 canim oglen ve aksam acligi olculmuyor zaten aclik istendigi zaman gece 12 den sonra birsey yenilop icilmemesj oneriliyoryani asagi yukari 8 saatlik aclik diyebiliriz oysaki gun icinde beslenme saat araliklari 2 2 bucuk saat gibi.. bana yalnizca sabah acligi oglen ve aksam toklugu olcmemi soyledi diyabet hemsirem … rabbim sifalar versin cumlesine