Gzm-plt_94 Kızlar lütfen yardımcı olur musunuz diyabet hastası olup gebelikte insülin kullanmasına rağmen bebeğinde problem olan gebeliği sonlanan var mı aranızda
Bdp Gzm-plt_94 Gebelikten önce insilün direncim vardı gebelikte insilün iğnesi kullanmaya başladım şekerlerim yüksek olmasına rağmen bebeğimi etkilemedi çok şükür kalbini ferah tut stresten de uzak dur 34 haftamız bitiyor çok şükür bizim bi sorun yok
Gzmseray Gzm-plt_94 insülin konrdondan bebeğe geçmiyor bu sebeple ilaç değil de insülin veriliyor hamilelere. Zaten insülin de ilaç değil vücudumuzun yeterli miktarda uretemedigi hormonu alıyoruz takviye olarak. Ben de kullanıyorum uzun süredir. Bebeğim 33 haftalık şükür bı problem olmadı 😊
Funda38 Gzm-plt_94 bende ilk hamileligimdede ve simdide cikti maalesef. Insülinde kullaniyorum maalesef. Benimde yüksek cikiyor strese cok giriyorum ondan mi aceba bilmiyorum. Yüksek ciktikca da insülin dozu yükseliyor
Gzm-plt_94 Bdp diyabet hastası olduğumu seneler sonra üçüncü gebeliğim de öğrendim sanırım tedbir amaçlı gözümü çok korkuttular bebek komaya girer içinde ölür gibi..bu yüzden strese girdim hamileliğimin tadını bile çıkartamıyorum.bu arada cvp verdiğiniz içinde teşekkür ederim ❣️
Busrazeynep42 Bdp dogum yaptınız mı acaba ne gibi Bi doğum süreciniz oldu bnde diyabet hastasıyım ve 32 haftalıgım çok şükür ama su ara şekerim hep yüksek sryrediyor
Bdp Gzm-plt_94 hiç şaşırmadım aynısını bana ilk doktorum yaptı daha sonra. Doktor değiştirdim şekerden bi kaç şey olabiliyor evet bebek iri doğabiliyor suyun ile ilgili problem oluyor ama doktorum ne ölümü demişti bana ki yememe içmeme dikkat etmeyen biri olarak ne bebeğim iri ne de suyumda sorun var ilk 3 ay stresten sürekli ağladım sizi o kadar iyi anlıyorum ki
Gzm-plt_94 Bdp bende akışına bıraktım artık daha iyiyim sürekli ölçüm yapmakta psikolojimi çok fazla etkiliyordu kötü yönde onu da bıraktım..umarım Allah’ın izniyle sağ salim isteyen bekleyen herkes kucağına alır yavrusunu
Bdp Gzm-plt_94 Diyet yaptım sürekli ölçüm yaptım baktım ki stresten şekerim yükseliyor evet doğru değil ama istediğimi yemeye başladım şekerim normale döndü moral motivasyon çok önemli
Btltlg Ben de çok bunaldım insülin kullanmıyorum diyet yapıyorum, bebeğimin suyu da kilosu da iyi hatta kilosu az bile denilebilir. Hiçbir şeyi istediğim gibi yiyemiyorum sürekli ölçüm yapıyorum motivasyon olarak gerçekten kötü etkiliyor.
Bdp Btltlg Diyet yaptım sürekli ölçüm yaptım baktım ki stresten şekerim yükseliyor evet doğru değil ama istediğimi yemeye başladım şekerim normale döndü moral motivasyon çok önemli
Bdp Marbling o rapor yazıyor biz alıyoruz ama lütfen markaya dikkat edin bana ilk verilen marka sürekli yüksek ölçüm yapıyormuş bunu çok geç farkettim
Marbling Bdp rapor yazınca ücretsiz mi oluyor yada ücret çıkıyorsa ne kadar çıkıyor acaba ? Birde o dediğini hangi marka ürün ? Benimde doktoruj endokrinoloji ye yönlendirdi salı günü muayenemde kafam çok karışık
Bdp Marbling Gluneo lite diye bir. Marka vardı elinde onu verdi 100 tl civarı ödedik sonra life check bulduk accu check ve life check en iyi markalar ikisi arasında 30-40 oynama yapıyor şok olduk kendimi iyi hissediyordum ona rağmen şekerim hep yüksekti kan tahlilerim de iyi çıkıyordu aman cihaza dikkat edin life checke 30 tl ödedik hatta. Bazı eczaneler ücretsiz veriyormuş doktorlar da life ve accu check öneriyor
Marbling Bdp bende şimdi endokrinolojiye gitcem bakalım ne diyecek acaba tahlilleri sağlı ocağında yaptırıp özele gitsem çünkü muayene zaten 200 tl tahlille felan çok kabaracak zaten aylık kadın doğuma 180 ödüyoruz🙄
Gzdsrm Bdp yaa canim benimde surekli yuksek cikio seker olcum cihazindan mi dersin gluneo yazmis doktor cubuklari oyle olunca bende o marka cihaz aldim surekli yuksek sekerim 🤔
Bdp Marbling sorma ya aşırı pahalı Endokrine 350 ödedik kadın doğum 215 tl bitiik artık doğusa diyoruz
Bdp Sare_amine kendi ölçümlerimde mesela sabah açlıklarım hep 90-115 arası ama tokluğun 200ü gördüğü oluyordu
Sare_amine Bdp suanda kac tokluklariniz… ben cocuguma cok uzuluyorum hayirlisiyla rabbim saglikla dogmalarini nasip etsin tum yavrularin
Bdp Sare_amine genel olarak toparladı 120 civarı çıkıyor ama simit vs yediğimde 180 üzülme nolur o onu hissediyor sen ne kadar rahat olursan o kadar rahat büyür