Minik95 canım öncelikle böyle isyan etmekle olmaz evet psikolojikmen yıpranmışsın bak bende bi düşük yaptım o ara çok zor zamanlardan geçtim üzüldüm ama isyan etmemeye çalıştım bak şuan 7 ay sonra hamileyim tabi korona falan girince istemedik 6 aylık hamileyim .bak benim bi arkadaşım yeni evliydi 1 sene olmadı çatlatma iğnesiyle hamile kaldı oda düştü sonra aylar sonra tedaviyle şuan hamile.Herşey Allahtan öncelikle.
Benim sana tavsiyem önce güzelce niyetlen namaz kılıyorsan kıldığında bol bol dua et yada kılmıyorsan başlayabilirsin ve Kuran oku hem kendi için rahatlayacak hemde Rabbimizden isteyeceksin o ol der ve olur herşey onun takdirinde 🙏sonra ilk işin doktor kontrolleri olsun gerekirse psikiyatriyede git ama bu kadar kafana takıp isyan etme bak Allahtan hayırlısını dile ❤️Sonra en güzel şeyler sabırdan sonra gelecek inşallah