Minik95 bazen de salmak lazım.. kendini şartladıkça inadına olmuyor sanki.. biliyorsunuz psikolojik etkenlerde vücudu etkiliyor.
Derler ya ne zaman saldım kendimi rahat bıraktım o zaman oldu..
bende 1sene önce düşük yaptım
Bide eşim asker sürekli uzun süreli görevlere gidip geliyor
Onu da mahvettim kendimi de
Gidene kadar denedim olmadı..
aylarca boş bekledim bide
istesende deneyemiyorsun adam yok ki nereye deneyeceksın bide o yiyor insani aylarca..
Geldi ayni strese devam ettik.
yedim adami yedim
herkesin bebeği var benim yok diye.
sonra bi dur dedim kendime. Öyle gitmezdi çünkü.
konuyu tamamen saldım.. sonuç süpriz 🐣
rahat olun.. inanın olcak..