Ben Dalan ım sabun tozunu kullanıyordum bebekler için olanını . Önce yıkıyorum sonra tekrar durulama yaptırıyordum. Yoksa kalıntı var gibi geliyordu. Zaten hiç bi deterjan lekeyi çıkarmıyor hele kaka lekesi falan en güzeli önce çitilemek beyaz sabunla sonra kosla vanish le bekletmek. Diğer türlü çıkmıyor. Domol ün leke çıkarıcısı da iyi gerçi. Siz şimdi neden bu bilgileri veriyorsunuz diyeceksiniz de😂 o cıvık kakalar ilk 6 ay her hafta bir kere çıkıyor ne yazıkki bembeyaz zıbınlara o yüzden söyledim☺️Sağlıcakla kucağınıza alın inşallah🤲🏻