hilal-a Çatı muayenesini önden yapmak çok doğru bi şey değil aslında.Son aşamada hormonlarla oldukça değişen bir durum o.Doğum anından önce bu konuda hiçbir kesinlik yok.Lütfen endişelenmeyin.Ben de 36+6 dayım.Doktorum asla öyle bir muayene yapmak istemiyor.Tek baktığı bebek sağlıklı sen sağlıklısın.Gerisini bekleyip göreceğiz..Biraz araştırıp okumak iyi gelebilir.Çatı denen şeyler tamamen doğal doğum anında(suni sancısız,epiduralsiz)salgılanan hormonlar bedende mucizeler yaratabiliyor gerçekten.Ama her şeyin önünde korkular ve endişeler var.Bence önce onları bi kenara bırakın.Kesi atılmaması için de perine masajını deneyebilirsiniz önden hazırlık olması adına.Ve mutlaka sumo squat yapın.Eğer dengenizi koruyamazsanız duvara dayalı güvenli bi sandalyenin arkasından destek alarak yapın.Umarım su gibi bi doğumunuz olur🙏🏻 Sormak istediğiniz bir şey olursa da yazın mutlaka.🤍