Ay Şu anda ben de sizinle aynı durumdayım nstde sancı çıkmadi ama bebeğin kalp atışları düzgün değil diye yatış verdiler bi saat içinde tekrar nstye grdm bu kez düzgündü su anda hastanedyz kalp atışı icn kontrole geldiler güzel dediler düzgün olursa inşallah sabaha cikarz dua bekliyorm 39+5olcz yarn inşallah