littlemysunshine bukabu Bence hiç endişelenmeyin doktorunuzun mutlaka bildiği bi şey vardır🤗Ama aklınıza çok takıldıysa çekinmeden sorun kendisine.Aksine demek ki her şeyinizi yolunda görmüş 🌸
Nuray23 bukabu doktordan kaynakli sanirim bi skinti olcagini dusunmuyorum ben sende iyi dusun iyi olsun😊😊😊
Dilbenur-ok12 bukabu nst ye başlayacak olmanız doğumla ilgili bir durum değil korkmayın ben 41+4te doğum yaptım
ilayinannesi bukabu bilmiyorum ki özele de devlete de gittim ben 32.haftada ikisi de sokmadı nst ye. 35te gel dediler ozeldeki doktorum nst ye gireceksin dedi. Ama işinin ehli biri o yüzden vardır bi bildiği diyorum canım
Muyesser bukabu yok nst de sancı ve bebeğin kalp atışına bakıyorlar. Karnına bağlanan ip gibi bir şeyle