gonul0604 bukabu benim sancım olduğu için 29 dan itibaren başladık sancılarım çıkıyordu Nst de 39 a kadar devam etti🌸
bukabu Sehertamer geneli öyle sanırım beni neden 32+0 da usg ile muayene etti acaba bi nevi nst midir bu?"
Lilatmz Sehertamer kaç dk sürüyor? Ben de yarın 32 haftalık oluyorum gideceğim doktora. Belki ben de girerim nstye
annevehamile11 bukabu ilk gebeliğimde 32.haftada başladım, şuan 2. Gebeliğim 35.haftada başlattı doktorum
Cambardak bukabu 30 da gittiğimde tekrar geldiğinde nst bağlayacağını söyledi. 2 hafta sonra gidicem işte 32
Uerdem bukabu özel kliniğe gidiyorum 18. Haftada bağladı artik her geldiğinde başlayacağız dedi şaşırdım
ilayinannesi bukabu beni de 35.haftamda çağırdı. Hatta 35+4 e denk geliyor randevum. Nst ye girecekmişim.
Dlkelc09 bukabu rutin kontrole gitmiştim 34. Hafta da soktu doktorum ntsye haberm de yoktu . Her hafta olacakmışım artk sancım falan yok hareektleri iyi.
Nuray23 bukabu ben suan 30+5im. 1 ay sonra kontrole gel dedi yani 34.haftamin icinde olucam heralde o zaman baslaticak beni hic oyle biseyde demedi ama. Sadece 1 kere 28.haftada kasiklarim agriyor diye ne olur ne olmaz bi bakalim diye baglanmistim.
Melissdefne 32de başladık. Yanıma gelen bi hamile 35te başlamış. Annesi sende bi sorun var demekki erken başlamışsın filan dedi :) güldüm geçtim cehalet
Muyesser bukabu yok nst de sancı ve bebeğin kalp atışına bakıyorlar. Karnına bağlanan ip gibi bir şeyle