Ozge353 bnde 68 di. Bende cok panık olmuştum ama 2 sonra arttı değerim. Ayrıca nasıl başlarsan öyle gidiyor çok gerginim hala. 7 haftalığım Kese gördüm kalp atışı için haftya gidicem. Hep bişeyler takıyorum kafaya kese görüncek mi kalp atışı duyulacak mı hep kaygılıyım. Çünkü ilk bşta korkuttular bikere hep şüpheyle yaklaşıyorum hamıleliğin tadını bile çıkaramıorm inan. İnşallah sende öyle olmazsın çok kötü bir durum. Kesem 6+ 5 de gorundu buaraada. Kalp atisini duyulmadi misal panikten oluyorum resmen