7+1 deyim bulantım kusmam çok fazla fakat kesenin altında kanama gördü doktor bu yüzden sana hiçbir ilaç yazmayacağım kullanma birşey dedi bulantı ilacını yazmadı ilk gebeligimde de aynısı oldu ikinci gebeliğimi de böyle rezil bir şekilde çekiyorum 4 kilo verdim bir haftada 😓 hayata niye geldiğimi sorguluyorum şuan 😑😒